Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з лютого 9, 2020
Англійська мова - https://learning.ua/english/vchymosia-rozrizniaty-slova-iaki-poznachaiut-nazvy-fruktiv-ta-ia Математика – Урок 48, с.68(ІІ варіант) Завдання 2, 3,4 Україська мова - https://learning.ua/mova/druhyi-klas/skladni-vypadky-skladopodilu (Виконати в зошиті) Доберіть спільнокореневі слова до слів: зима, сніг, мир. Визначіть корінь.
1. Прочитати оповідання за особами, переказати. ХТО НАШКОДИВ? Роздягла  мама дівчаток, потім увійшла  в кімнату, глянула на ялинку і руками сплеснула: — Ой лишенько! Хто це зробив? Дівчатка зайшли, поглянули і застигли: під ялинкою   лежало   кілька    розбитих   скляних іграшок. — Признавайтесь, хто чіпав ялинку? — Це не я,— першою опам'яталась Тата. — Це не ми,— сказала Ната. — Вони самі,— додала Тата. — Пхе, які ви бридкі дівчатка,— присоромила мама.— Наробили шкоди та ще й зізнатись не хочете. Краще скажіть, хто це зробив, а то обох покараю! Дівчатка мовчки кліпали очима, поглядаючи одна на одну. — Це ти, Тато? — допитувалась мама. — Ні. Це, мабуть, Ната. — Ти, Нато? — Ні. То, мабуть, Тата. Мама зітхнула й сказала: — Ну що ж. Не признаєтесь —  так і зроблю: покараю обох. Сьогодні за вечерею не дам вам торта, а завтра не підете в кіно... Мама прибрала розбиті іграшки і пішла кип'ятити молоко. Дівчатка побули трохи в кімнаті і теж пішли до мами. Ось уже м