Перейти до основного вмісту

Поради батькам

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ТРЕТЬОКЛАСНИКІВ

 

Перебування дитини в третьому класі знаменується тим, що обов’язковими стають домашні завдання, а дітям ставлять оцінки. Усе це досить непросто для дитини. Існують секрети для батьків щодо підтримки дитини в даний період:

 1. Нагадати дитині, що домашні завдання потрібнідля відпрацювання того, що в класі пояснював вчитель, інакше в довгострокову пам’ять знання не переходять.

2. Навички виконання домашньої роботи без допомоги і підтримки дорослого практично не формуються — такі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми в початковій школі.

3. Якщо батьки не контролюють і не допомагають виконувати домашнє завдання, то дитина може його не робити і не записувати.

4. Важливо спочатку перевіряти і зіставляти те, що дитина записала у щоденник, і те, що дійсно було задано (діти подекуди не записують частину завдань у щоденник).

5. Необхідно визначити конкретний час для виконання домашнього завдання і прагнути, щоб дитина робила уроки в один і той самий час.

6. Допомагати дитині робити домашнє завдання і перевіряти те, що дитина зробила.

7. Навчити дитину організовувати своє робоче місце для виконання роботи.

8. Показувати власний приклад організованості і зібраності.

9. Прийняти, що погані оцінки в процесі навчання неминучі, тому важливо не сварити дитину за них, а навпаки, допомогти розібратися.

10. Важливо сприймати оцінки як показники «навчальної температури»: двійка — це сигнал до того, що знання «приболіли» і їм потрібне лікування, а не мораль.

11. Не думати, що якщо мама й тато добре вчилися в школі, то їхня дитина обов’язково буде відмінником —ми всі різні.

12. Дитині нічим не допоможуть розповіді батьків про те, що вони закінчили школу із золотою медаллю, а до ВНЗ із червоним дипломом, зате тривожність можуть сформувати.

13. Якщо сварити дитину за двійки, то в неї може з’явитися шкільна тривожність, яка сильно впливатиме на успішність дитини. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо боятиметься, адже страх блокує пізнавальну діяльність.

14. Не вимагати від дитини більше, ніж вона може в даний момент.

15. Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок і не вимагати від дитини тільки високих балів — якщо мама дуже сильно переживає через оцінку, то й у дитини з’являється тривожність і страх не виправдати очікування мами.

16. Важливо вчити дитину порівнювати свої досягнення з її ж досягненнями, але за попередній період.

17. Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відзначати найменші просування у навчанні.

18. Ніколи не порівнювати досягнення дитини з досягненнями інших дітей.

19. Дитина повинна бачити, що помилятися — це нормально, що помиляються і мами, і тата і бабусі й дідусі.

20. Діти часто сприймають оцінку як визначення дорослими її особистості, тому треба бути дуже тактовним у спілкуванні з дитиною та вчити розділяти: «Я хороший, але в роботі я зробив  20 помилок і тому отримав 2».

21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.









16 порад батьками другокласників

Порада 1

Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,що закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.

Порада 2

Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань. Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання: - Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня; - Привчайте дитину вчасно сідати за уроки; - Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви; - Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;

/Files/images/batkam/95389521.jpgПорада 3

Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати.

Порада 4

Важливо спочатку перевіряти і співставляти те, що дитина записала в органайзер і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань.

Порада 5

Показувати дитині приклад організованості і зібраності.

Порада 6

Прийняти думку, що негативні оцінки в учбовому процесі неминучі, тому важливо не карати дитину, навпаки допомогти розібратися в проблемі. Для успішного навчання важливо: - Наскільки добре дитина розуміє зміст слів «неможна» і «треба»; - Чи знайоме дитині почуття відповідальності; - Чи організована дитина в найпростішому розумінні цього слова;

Порада 7

Не думати, що якщо мама і тато відмінно навчалися в школі, то їх дитина обов’язково буде відмінником – діти необов’язково повинні бути схожими на батьків.

Порада 8

Батьки мають пам’ятати, що в навчанні важливі не так оцінки, як реальні знання і вміння учня, його працездатність, відповідальність, потреба в отриманні нових знань. До того ж слід враховувати, що успішність в навчанні визначається багатьма факторами . Не останньою є віра батьків в можливості своєї дитини, а також їх спроможність надати реальну допомогу учню.

Порада 9

Якщо часто сварити дитину , може з’явитися шкільна тривога, яка дуже вплине на успішність. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо вона боїться, бо страх блокує пізнавальну діяльність. Якщо дитина погано навчається, то: - Вона втратила віру в свої сили; - Боїться, що його спитають на уроці; - Йому соромно відповідати перед учнями, перед вчителем; - Дорослі ставлять завищені вимоги;

Порада 10

Не вимагати від дитини більше за її можливості на даний момент. Що робити? - Встановити точний діагноз (погіршення самопочуття, проблеми в родині …); - Починати з найпростішого ( вселити почуття впевненості в своїх силах, пробудити інтерес до навчання); - Підбирати цікаві завдання; - Уникати нервозності і невиправданих конфліктів; - Батькам слідкувати за собою, за своєю інтонацією під час занять, намагатися не підвищувати голос; - Обов’язково відмічати перші успіхи дитини; - Намагатися розвинути в дитині почуття гідності;

Порада 11

Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок дитини і не вимагати від неї лише відмінних оцінок - якщо мама занадто сильно турбується за оцінки, то і у дитини з’являється страх не виправдати сподівання мами.

Порада 12

Важливо навчити дитину порівнювати свої досягнення із своїми попередніми, а не з досягненнями інших учнів.

Порада 13

Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відмічати найменші досягнення. Придумайте штучні стимули у вигляді винагороди, які можна давати регулярно за невеликі досягнення у навчанні та поведінці. Навчальна діяльність є спільною, розподіленою – від дорослого (вчителя, батьків) надходять завдання і стимули, а від школярів – активність у їх досягненні.

Порада 14

Дитина повинна бачити, що помилятися – це нормально, що помиляються мама і тато, бабусі і дідусі. Важливо вчасно і правильно виправити свою помилку.

Порада 15

Діти часто сприймають оцінку за роботу, як оцінку особистості, тому треба вчити розділяти : «Я хороший, але в роботі я припустився 20 помилок і тому отримав «2».

Порада 16

Важливо налаштовувати дитину : якщо вірити в успіх і старатися , то все обов’язково вийде.

Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань. - Письмові завдання варто чергувати з усними. - Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів. - Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто». - Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Четвер 02.04.2020 № з/п Предмет Теоретичний матеріал Практичні завдання 1. ЯДС Інсценізація улюблених казок і віршів. Жести, міміка, інтонації, пози, дії – несловесний складник висловлювання. Створення невеликих висловлювань на добре відому тему з різною метою висловлювання. Відкрий посилання та виконуй кожен крок. Я в тебе вірю!!! ДИСТАНЦІЙНИЙ УРО К ПІДРУЧНИК ЯДС 2. Українська мова Виразне читання/слухання твору. Передбачення за ілюстрацією до тексту. Робота за змістом твору. Мовні явища в тексті.  Галина Краєва приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Урок української мови. Время: 2 апр 2020 12:30 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/5484525869?pwd=dW1HVzdHN1RyQ3JXcVo1RFNDOWVYZz09 Идентификатор конференции: 548 452 5869 Пароль: 232425 Урок 1. ТЕМА. РЕЧЕННЯ ОПРАЦЮВАТИ: Досліди підручник на с.56, вправа 5. Пукт 2,3 – прочи
04.02. ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ. 1.      Завдання з усного рахунку. https://learningapps.org/7944765 2.      Пропоную повторити таблицю множення числа 2. https://learningapps.org/8108095 ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. 1.      Виконати в зошиті з української мови. ПОСТАВ  ЗАПИТАННЯ Спиши слова, постав до них питання і запиши в дужках. Хвіст (що?), хліб (...?), холод (...?), хлів (...?), холодний (...?), красивий (...?), футбол (...?), купався (...?), худий (...?), співає (...?), спів (...?). ЗАВДАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Повторити слова з теми « Food » https://learningapps.org/3727479

Інструкція з техніки безпеки на зимові канікули

Інструкція з техніки безпеки на зимові канікули Інструкція з техніки безпеки для учнів Правила безпечної поведінки під час зимових канікул Поведінка на дорозі Взимку дороги особливо небезпечні, оскільки випадає сніг і засипає їх. Від морозу сніг замерзає і дорога робиться особливо слизькою, як каток. Тому їх треба посипати піском, щоб відбувалося зчеплення коліс з дорогою, тобто тертя. Але дорогу посипали, а сніг іде й іде, дорога знову робиться слизькою. Машинам треба їхати, їх заносить на поворотах так сильно, що може крутити навколо своєї осі, як карусель. У таких випадках найчастіше трапляються ДТП з важкими наслідками. Водієві важко впоратися з керуванням. Тому взимку треба бути особливо обережним. А це означає, що не можна ковзатися на тротуарі, а тим більш на проїжджій частині дороги. Машину на слизькій дорозі зупинити неможливо. Гальмівний шлях транспортного засобу на слизькій дорозі збільшується у два - три рази. Хоч на колеса одягають зимову гуму з шипами, яка по